سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سخن گویید تا شناخته شوید که آدمى زیر زبانش نهان است . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :1
بازدید دیروز :1
کل بازدید :15126
تعداد کل یاداشته ها : 24
103/1/9
6:5 ع
پیامهای عمومی ارسال شده
+ به بعضیا باید گفت: تو رو جان عزیزت 2 تا ساندیس بگیر برو ملاقاتی خودت.خیلی حالت بده
+ بیراهه رفته بودم آن شب دستم را گرفته بود و می کشید زین بعد همه عمرم را بیراهه خواهم رفت...
+ میگن دنیا بی وفاست:اما... قدرش رابدانید. من دنیای بی وفاتری هم داشتم!
+ به خدا حافظی تلخ تو سوگند نشد که تو رفتی ودلم ثانیه ای بند نشد ****/***/***/***/***** لب تو میوه ممنوع ولی لبهایم هر چه از طعم لب سرخ تو دل کند نشد
+ حتے از هَمین راه دور... شاید تو سُکـوت میـان کلامم بـاشـے... دیـده نمی شوی! امـــا مـن، تـو را اِحسـاس مـے کنمـ ... شایــد تــو... هَیاهـوی قلبـم بـاشـے .. شنیـده نمـے شوی... امـا مـن، تـو را نـفس مـے کشمـ ـ ـ ... دیوانه وار.
+ اگه به یــــــه نفر قول دادے باهــــــاش بمونے ... دیگه حق ندارے چراغ امیــــــد دلشو خــــــاموش کنے ... رو حرفــــــت باش و عاشقش بــــــاش... مطمــــــئن باش دنیــــــاشو به پات میــــــریزه...
+ بیزارم از این خوابها که هرشب مرا به آغوش تو می آورند و صبح با اشک از تو جدایم می کنند…
+ سلامتی اونی که هیچوقت حالمونو نمی پرسه چون میدونه حال و روز ما که پرسیدن نداره …
+ تو این بازار نازدار باز راز نیاز داره به یه رازدار ...
+ بی احساس ترین آدم روی زمین میشم... وقتی که... تفریحت میشه بازی دادن دل بی گناه من... میبوسم و میذارم کنار تمام دوستت دارم ها رو... تا ناتموم بمونه پازل عشقی که سنگ بناش دروغ بود...!!! آره عزیزم... دیگه خیلی وقته که احساسم رو دار زدم تو قمار عاشقی.. دل من سیاه پوش عشقی هست که صادقانه به پای دل تو ریختم ... ولی حیف که عشقت دروغ بود...